Klanten reageren op kassabonnetjesactie van ABN Amro: ‘Mobiel bankieren? Dat doe ik niet’
zaterdag 28 juni 2025, 19:30 uurWAALWIJK - Via de achterkant van kassabonnen wil ABN Amro klanten bereiken die moeite hebben met bankzaken. De eerste proef start in Waalwijk. Een succes? Of belanden de bonnetjes gewoon in de prullenbak?
» Brabants Dagblad
zaterdag 28 juni 2025, 19:22 uur
Klanten van de ABN AMRO krijgen in de Plus in Waalwijk vanaf zaterdag een opvallende extra boodschap op hun kassabon. Aan de achterkant staat een hulplijn vermeld voor mensen die moeite hebben met hun bankzaken. Of het nu gaat om het aanvragen van een nieuwe pas, het regelen van een rekening na een overlijden of simpelweg verdwalen in internetbankieren: één belletje moet uitkomst bieden.
Klanten krijgen in deze winkel een extra boodschap op hun bonnetje

Foto's bij dit nieuwsbericht
Foto: Brabants Dagblad
Meer nieuws uit Waalwijk
